6:25 PM PEPSI-ის სიურპრიზი ჯექსონის ფანებს | |
კომპანია პეპსი წელს ქილების კოლექციურ სერიას გამოუშვებს, რომელზეც გამოსახული იქნება მაიკლ ჯექსონის ფოტო. ეს არის აქცია მუსიკოსის უკვდავსაყოფად, რომელიც ასევე ალბომ Bad–ის გამოშვებიდან 25 წელს მიეძღვნება. ალბომი 1987 წლის 31 აგვისტოს გამოვიდა.
ქილის დიზაინი ერთობლივად ჯექსონის სახლ–მუზეუმთან შეთანხმებით შემუშავდა. ქილაზე პოპ მომღერალი გამოსახული იქნება ცეკვის დროს ცისფერ ფონზე. როგორც ცნობილია, ქილის ტევადობა დაახლოებით 470 მილილიტრია და ამერიკაში მაისის ბოლოს გამოჩნდება და მხოლოდ 99 ცენტი ეღირება. აქვე დავძენთ, რომ მაიკლ ჯექსონი რამდენჯერმე პეპსის სარეკლამო სახე იყო და სარეკლამო რგოლებშიც გამოდიოდა. 1984 წელს ჯექსონი გადაღეს რეკლამაში სახელად „ახალი თაობა"” (Next generation). ცნობილია, რეკლამის გადაღების დროს ჯეკსონს შემთხვევით თმა დაეწვა. მოგვიანებით მუსიკოსი გამოჩნდა Pepsi–ის რეკლამაში თავისი ჰიტებით, სადაც მისი სიმღერები სრულდებოდა „Billie Jean და Bad”. და შედეგმაც არ დააყოვნა: 1988 წელს Pepsi გახდა ჯექსონის მსოფლიო ტურნეს სპონსორი, რომელიც მის ალბომ Bad–ის გამოსვლას მიეძღვნა. აქვე მინდა გითხრათ, რომ ამ ტურნეზე მან 123 კონცერტის გამართვა შეძლო, მომღერალმა 15 ქვეყანა მოიარა სულ რაღაც 16 თვეში. ეს ტურნე ისტორიას, როგორც ყველაზე მაშტაბური და გრანდიოზული, ისე შემორჩა.
| |
|
სულ კომენტარები: 0 | |